Yess!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ymkje Veen - WaarBenJij.nu Yess!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ymkje Veen - WaarBenJij.nu

Yess!!

Door: Ymkje

Blijf op de hoogte en volg Ymkje

14 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Yesss!! Vanochtend zijn alle hechtingen er uit gehaald en alle verbanden zijn er af. Ik zal maar geen foto's plaatsen want het ziet er nog steeds niet uit, maar de dokter is erg tevreden over het helingsproces. Ennn nog meer goed nieuws: we mogen morgen naar Koh Phi Phi. We hebben besloten om met de boot en de bus te gaan omdat het aanzienlijk goedkoper is en het ons een leuke ervaring lijkt. We zullen hier naar verwachting ongeveer 3/4 dagen blijven en dan naar het culturele noorden vertrekken!

In principe mogen we ook weer douchen en zwemmen maar de dokter heeft wel voorspeld dat het vrij pijnlijk zal zijn om met de wonden in het zoute zeewater te komen. Dus dat gaan we nog ondervinden. Verder hebben we een soort van Chinese wonder creme mee gekregen. Dit moeten we 2 maal per dag op de wonden smeren en als het goed is zijn alle wonden dan over 3/4 dagen dicht.

Hoe gaat het daar in het mooie Nederland? Nog nieuwtjes, roddels? We zijn altijd benieuwd ;-).

  • 14 Augustus 2010 - 07:34

    Else:

    Wat heerlijk voor jullie. Eindelijk verlost van dat gechill.
    En weer mogen zwemmen en douchen, genieten!!
    Goed idee om met de boot en de bus te gaan. Zie je onderweg ook meer.
    Hier vandaan weinig nieuws, morgen ochtend voor het eerst in 2 weken geen gasten, wel even fijn.
    Volgende week weer.
    Ik hoor graag weer van jullie.
    liefs mam


  • 14 Augustus 2010 - 08:14

    Gerda:

    Toppie!! :D Nou nu kunnen jullie weer lekker gaan genieten! Heel veel plezier! xx René & Gerda

  • 14 Augustus 2010 - 09:53

    JACOBB:

    Heeeeeeeeeeeeee ik dacht zet ik hier ook even een reactie neer!!!!!
    hoeist met jou en Lukas nu??? en nog wel een beetje leuk ik zou wel een keer met jullie daarweerheen willen altijd leuk maar dat is en blijft fantasie denk ik:p en ja ik ben nu klaar bij auto schat en ik heb 130 uren gemaakt keer 5 reken dat maar uit:D kassa kassa tsjing tsjing en ik heb mijn spartamet verkocht aan de pake van René ook weer kassa dus
    enne dan moeten we binnenkort ook weer even stappen in groningen(B)!!!! nou verder is er weinig gebeurt in de Wâlden dusja
    doeidoei groeten aan lukas! en nog veel plezier?!

  • 14 Augustus 2010 - 11:34

    Pietrix:

    Gelukkig kunnen jullie nu weer verder. De snelheid zal er bij Ymkje wel wat uit zijn door haar pijnlijke knietjes...
    Weinig roddels en alles is prima. Hou ons weer op de hoogte, want daar genieten we hier thuis van. Knuffel voor jullie beiden van mij.

  • 14 Augustus 2010 - 12:47

    Erica:

    Fijn dat jullie weer verder mogen. Vanuit Vaassen eigenlijk geen roddels wel ben ik van de week met een luchtballon wezen varen. Echt super om mee te maken. Over ons huis heen en vlakbij Zutphen weer geland.

    Geniet nog van jullie reis en volg juliie.'

    groetjes erica

  • 14 Augustus 2010 - 19:22

    Lot,Riej,Mar En Sel:

    Dag lieverds!

    Wat fijn dat jullie nu eindelijk weer de hort op kunnen! En dat zoute zeewater zou nog best eens reinigend kunnen werken op de wonden!
    Een hele goede bootreis gewenst morgen en geniet! We kijken uit naar het volgende berichtje!

    Veel liefs vanuit het(zonnige!)Den Helder!

  • 16 Augustus 2010 - 06:20

    Marja:

    Hoe was de boot, busreis??? It only takes 4 hours!! Yes, only 4 hours! Wij hebben er 7 over gedaan, you? xx

  • 17 Augustus 2010 - 02:13

    Gerrit De Boer:

    Wat goed om te lezen dat jullie verder mogen!

    Wel jammer om nu pas te horen dat je actief bent via deze site.

    Voor zolang het nog kan, ga ik jullie in de gaten houden. VIEL SPAB!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

Indrukwekkend

18 Augustus 2010

Koh Phi Phi

14 Augustus 2010

Yess!!

11 Augustus 2010

Nog steeds Koh Phangan

09 Augustus 2010

Helaas helaas
Ymkje

Actief sinds 31 Juli 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 9167

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2010 - 26 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: